Ціль магазину Lamosa - зробити Ваші покупки максимально приємними та комфортними!

Ми розуміємо, що виникають ситуації, коли обрана позиція не підійшла або просто не сподобалась «вживу». Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.

 

Обов’язковою умовою обміну/повернення товару є:

  • Товар без слідів використання та експлуатації.
  • Не пошкоджена упаковка (при поверненні товарів належної* якості).
  • Копія/оригінал товарного чеку, вкладеного у посилку.

 

Повернення товару, замовленого до відділення «Нова Пошта»

Якщо Ви замовляли товар до відділення «Нова Пошта», повернути його можливо наступними способами:

  •  при отриманні на відділенні «Нова Пошта», якщо товар Вам не підійшов за кольором або якістю;
  • відправивши товар до відділення «Нова Пошта». Повернення потрібно оформити як звичайну посилку та відправити її за адресою, що вказана в повідомленні від нашого магазину.

Зверніть увагу! Посилку на повернення у відділенні «Нова Пошта» необхідно оформити без наложеного платежу. В інакше ми не зможемо її отримати.

Шановні клієнти, перевіряйте правильність вказаних даних при відправленні посилки (ПІБ потримувача, адреса, № відділення). Необхідно внести точні дані, інакше, магазин не несе відповідальності за її отримання.

У випадку обміну/повернення товару належної якості*, вартість доставки замовлення оплачується покупцем. Якщо здійснюється повернення товару не належної якості, вартість доставки буде повернута магазином разом з вартістю товару.

Повернення товару, доставленого по місту Київ

 

Товар, який було доставлено по місту Київ, можна повернути кількома способами:

  • при отриманні Ви можете повернути товар кур’єру (оплативши доставку), якщо товар Вам не підійшов за кольором або якістю;
  • відправити товар до відділення «Нова Пошта»;
  • повернути його самостійно в нашому пункті самовивозу на пр-т С. Бандери, 16 (обов’язкова наявність  товарного чеку).

 

*Під товаром належної якості мається на увазі  такий, що відповідає опису на сайті, товар без виробничих дефектів. Дефект не має бути наслідком неправильної  експлуатації.


Повернення коштів здійснюється на банківську карту, з якої було здійснено платіж (карта має бути емітована на території України; валюта карти – гривна).

Термін перерахування коштів з моменту прийняття товару до повернення складає до 7 робочих днів. Зарахування і зняття коштів відбувається відповідно до тарифів  Вашої карти.